preskoči na sadržaj

Projekt o prevenciji preranog napuštanja škole i školskog neuspjeha inkluzivnim metodama : "Mijenjamo škole, mijenjamo živote" - ide dalje!

Zadovoljstvo nam je objaviti, da projekt, koji je skoro bio obustavljen pandemijom koja je početkom 2020. godine zaustavila svijet, ipak se nastavlja! smileyyesheart


Naziv projekta: Early School Leaving Prevention through the implementation of Inclusive Methodologies and other strategies. Role of the families.

Naziv projekta na hrvatskom : Mijenjamo škole, mijenjamo živote.

Ciljevi projekta:

  1. Odgovoriti na potrebe učenika iz vulnerabilnih grupa (socijalno ugroženi, etničke/manjinske grupe, psihofizičke/razvojne poteškoće i sl.)
  2. Podrška učiteljima s upoznavanjem i primjenom inovativnih praksi, s ciljem unaprjeđivanja škole, obogaćivanja kvalitete procesa obrazovanja u školi.
  3. Roditeljska podrška učiteljima, u ostvarivanju gore navedenih ciljeva.

Partneri na projektu:

  1. Osnovna škola dr. Franje Tuđmana, Lički Osik, Hrvatska
  2. Sredno Uchilishte Petko Rachev Slaveykov, Tryavna, Bugarska
  3. Innovation Frontiers (IKE), Atena, Grčka
  4. Camara Municipal de Obidos, Obidos, Portugal
  5. Equipo de Orientacion Educativa y Psicopedagogica de Molina de Segura, Španjolska
  6. Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala, Cluj Napoca, Rumunjska

Datum početka projekta: 01. rujna, 2019.

Datum završetka projekta: 31. prosinac, 2021.

Vrijednost projekta: 130.894, 00 EUR

Na poziv španjolskih partnera u srpnju 2019. godine, naša Osnovna škola dr. Franje Tuđmana iz Ličkog Osika se priključila, s početkom u rujnu, 2019., ovom projektu, koji je djelomično financiran iz okvira Erasmus + resursa. Budući da je glavna svrha i smisao ovog projekta prevencija ranog napuštanja škole i školskog neuspjeha, te promocija i implementacija inkluzivnog školstva, uz podršku roditelja, stručni tim naše škole je prepoznao, da bi naša škola sudjelovanjem u projektu mogla mnogo naučiti i mnogo toga unaprijediti, te smo se spremno odazvali sudjelovanju. Suočeni mnogobrojnim izazovima koji su se pojavili uslijed pandemije Covid-19, nastavak projekta doimao se neizglednim, no nekoliko mjeseci kasnije, glavni projektni team iz Španjolske dobiva dozvolu za produljenjem projekta do kraja 2021., što će nam omogućiti da ipak ostvarimo ciljeve projekta.

Do sad smo ostvarili jedno, od nekoliko planiranih putovanja u sklopu projekta, a to je bilo putovanje u Španjolsku, u prosincu 2019., gdje smo se upoznali s projektnim partnerima i predstavili svoje obrazovne institucije. Također smo imali prilike posjetiti nekoliko institucija, koje se predstavljaju kao “inkluzivne”. Tijekom godina, inkluzivno se obrazovanje prometnulo u ključnu metodu najnaprednije institucionalizirane prakse odgoja i obrazovanja. Nama je, u našoj ustanovi, velika želja unaprijediti metode rada na način, da svim učenicima omogućimo, a posebice marginaliziranim skupinama, što viši stupanj postizanja svojeg osobnog maksimuma u smislu školskog uspjeha, motivacije, percepcije nastavnog programa kao pozitivnog izazova, a ne tereta ili puke nužnosti.

Primjeri dobre inkluzivne prakse koje smo upoznali u Španjolskoj, posebno su nam se svidjeli, dosta smo naučili “iz prve ruke”, te su nas time nadahnuli za primjenu inkluzije i u našoj školi. enlightenedyes

Link na preporučenu web stranicu od strane projektnih partnera, a na temu inkluzivnih metodologija : http://www.helpdeskinld.com/index.php/en/20-inclusive-methodologies



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Paola Medved   datum: 14. 9. 2020.

Tražilica

Oglasna ploča


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 3646288
Ovaj mjesec: 611
Danas: 36


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju