Inkluzivna metoda - suradničko učenje
Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 11:32

Suradničko učenje jedna je od suvremenih metoda poučavanja koja se temelji na stajalištu da učenje proizlazi iz zajedničkog rada učenika, koji sami otkrivaju smisao sadržaja, a nastavnik ih samo usmjerava.
Dok strpljivo čekamo normalizaciju rada i života u epidemiološkom smislu, informirajmo se o prednostima ovog načina rada, za kojeg vjerujem da je svima dobro poznat. Također je moguće, posredstvom alata za e-učenje koristiti ovu inkluzivnu metodu i u radu online, što će biti zanimljivo vašim učenicima.
Odličan link za suradničko učenje u nižim razredima: https://www.profil-klett.hr/suradnicko-ucenje-u-nizim-razredima-osnovne-skole
Kako razvijati i graditi pozitivan i autentičan odnos s učenicima?
Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 11:17

Svaki početak nove školske godine ujedno je i prilika za novi početak u uspostavljanju pozitivnih odnosa između nastavnika i učenika. Sve pogreške i propusti koji su se dogodili u protekloj godini, mogu se ispraviti i temelji na kojima će se graditi nova školska godina također mogu i trebaju biti drukčiji kako bi se uspostavio odnos u kojem će i nastavnici i učenici osjećati obostrano razumijevanje, otvorenu i iskrenu komunikaciju i suradnju.
[više]Teorijska polazišta e-učenja : konstruktivizam i aktivizam
Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 10:44

Pitanje o smislu učenja i spoznavanju ne samo izvanjske stvarnosti već unutrašnjeg svijeta bilo kojeg učenika postavile su konstruktivistička i humanistička teorija učenja. Pojmovi kao što su virtualne zajednice, e-zajednice, umrežene zajednice učenja sve se češće koriste.
E-učenje ne bi trebalo svoditi samo na programiranu nastavu ili multimedijski hipertekst, ono bi trebalo omogućiti učenicima da budu kreatori svog znanja (konstruktivizam) i, što je čak važnije, svijeta u kojem žive (aktivizam). Suvremeni sustavi za e-učenje kao što je Moodle, Teams i društvene mreže mogu se koristiti za ostvarivanje takvog učenja.
U tako demokratiziranom mrežnom okruženju moguće je ostvariti učenje koje se oslanja na aktivnosti i interakciji samih učenika. U konstruktivističkom pristupu učenje postaje u većem dijelu odgovornost samih učenika koji sudjelujući u različitim socijalnim aktivnostima konstruiraju znanje propitkujući njegov smisao i uporabnu vrijednost kroz interakciju s ostalim sudionicima obrazovnog procesa.
Što je intrinzična motivacija?
Autor: Paola Medved, 19. 1. 2021. 08:42

Projekt "Mijenjamo škole, mijenjamo živote" - ide dalje!
Autor: Paola Medved, 14. 9. 2020. 10:26

Zadovoljstvo nam je objaviti, da projekt, koji je skoro bio obustavljen pandemijom koja je početkom 2020. godine zaustavila svijet, ipak se nastavlja!
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ukupno: 3570658
Ovaj mjesec: 1117
Danas: 29
poslovi pedagoginje.doc
CARNetov_HUSO.ppt
iNekic_Web-posta+web-forum.ppt
Bilješke uz financijsko izvješće za 2019. godinu.docm