U Osnovnoj škole dr. Franje Tuđmana Lički Osik održano Županijsko vijeće učitelja i nastavnika hrvatskog jezika Ličko-senjske županije
U srijedu, 2. travnja 2025. godine u našoj školi održano je Županijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika hrvatskog jezika u organizaciji županijskih voditeljica: Renate Milković Domazet profesorice hrvatskog jezika i učiteljice savjetnice (županijska voditeljica učitelja HJ) i profesorice Mandice Letine, županijske voditeljice nastavnika hrvatskog jezika.
Moderatorica Vijeća bila je Renata Milković Domazet. U radu Vijeća sudjelovala su 23 učitelja i nastavnika hrvatskog jezika.
Vijeću su nazočile i dvije uvažene gošće i predavačice: mr.sc. Jasna Pandžić, viša savjetnica za hrvatski jezik iz Agencije za odgoj i obrazovanje koja je govorila o formalnom i sumativnom vrednovanju učenika.
Druga gošća bila je profesorica hrvatskog jezika i ravnateljica OŠ „Vladimir Nazor“ u Svetom Iliji, Anđelka Rihtarić, koja je tijekom proteklih devetnaest godina bila je autorica triju serija udžbenika, radnih bilježnica i pisanih ispita iz hrvatskoga jezika od 5. do 8. razreda osnovne škole.
U radu s učiteljima autorica je predavanja, radionica i stručnih članaka s temama metodike nastave materinskoga jezika, vrjednovanja učeničkih postignuća, kao i temama iz područja osobnoga razvoja učitelja.
Profesorica Rihtarić održala je predavanje na temu Razvijanje čitalačke pismenosti u svakodnevnoj nastavi Hrvatskog jezika. U predavanju je istaknuta važnost čitanja s razumijevanjem, jezičnu vještinu potrebnu u svim nastavnim i životnim područjima.
Renata Milković Domazet održala je predavanje na temu Diktat u nastavi Hrvatskog jezika u kojem je istaknula koliko je važno razvijati kod učenika vještine slušanja, govorenja i pravilnoga pisanja što se može postići dugotrajnim uvježbavanjem i pisanjem različitih vrsta diktata.
Mandica Letina je upoznala sudionike Vijeća o provedenim projektima Gimnazije Gospić u školskoj godini 2024./2025. (“Nadilaženje granica: ženski likovi europske književnosti”; “Lektira na mreži”).
Vijeće je trajalo pet sati na kojem su sudionici, prema provedenom vrednovanju, dobili potrebne informacije, nove spoznaje o vrednovanju učenika te poticanju čitalačke i jezične pismenosti u svakodnevnoj nastavi. Bili su zadovoljni organizacijom i vođenjem Vijeća, kao i zajedničkom druženju i razmjeni iskustava.
Zaključeno je kako bi ovakvih Vijeća trebalo biti više jer nude sudionicima jasne i konkretne spoznaje iz metodike hrvatskog jezika.


