preskoči na sadržaj
Vijesti

2. online sastanak projektnih Erasmus+ partnera s temom multiplih inteligencija i učenja metodom rješavanja problema

Projektni partneri Erasmus+ KA201 projekta "Mijenjamo škole, mijenjamo živote" okupili su se danas na sastanku na daljinu, s ciljem dijeljenja informacija u svezi projektnih aktivnosti u proteklih nekoliko mjeseci.


Danas smo putem sastanka online održali 2. okupljanje s projektnim partnerima spomenutog projekta, ne bi li podijelili dojmove u svezi poduzetih projektnih aktivnosti proteklih nekoliko mjeseci.

Partneri su podjednakog mišljenja da projektne aktivnosti nisu u cjelosti protekle onako kako su bile zamišljene, te da je navedeno produkt negativnih utjecaja i restrikcija uslijed pandemije, koje su generalno dosta narušile ljudsku produktivnost i motivaciju. Na tragu toga, složili smo se svi, da suradnici naših projektnih team-ova i nisu pokazali toliku spremnost za suradnju zbog konkretnih epidemioloških prepreka (mjere, nastava online i sl.) i psiholoških utjecaja koje nam je svima donijela pandemija. Suglasni smo bili, da je sada, do početka sljedeće školske godine – i dalje period pripreme, kada će svaki team u okviru zadanih zadataka odraditi navedeno na najbolji mogući način.  Uz dobar “timing” sljedeće školske godine, s nadom da će epidemiološke mjere biti nakolnjenije, očekujemo da će se napokon sprovesti realizacija projektnih aktivnosti koje su inicijalno bile zamišljene za period od veljače do svibnja tekuće godine.

Osim pisanja Priručnika dobre prakse u primjeni inkluzivnih metodologija u svrhu prevencije ranog napuštanja obrazovnog sustava i sniženog školskog uspjeha, bilo je potrebno osmisliti radni materijal na zadanu temu (hrvatskim partneru je dodijeljena tema multiplih inteligencija) kojim bi se informirali učitelji u našoj školi o metodama koje možda već primjenjuju, te o mogućoj nadogradnji postojećih znanja, a vjerujem da bi neki spoznali i neka nova, kojima bi dodatno unaprijedili svoje učiteljske vještine prenašanja znanja učenicima.

Na sastanku je predstavljen radni materijal kojeg je pripremila koordinatorica hrvatskog team-a Paola Medved, kojeg će biti potrebno prezentirati učiteljskom kolektivu naše Škole s početkom nove školske godine, kada će vjerojatno postojati i bolji epidemiološki uvjeti.

Spomenute aktivnosti, a koje se odnose na hrvatski team, jest diseminacija znanja o primjeni multiplih inteligencija na nastavi i primjeni metode rješavanja problema kao načina usvajanja znanja. Navedeni radni materijal koji se prezentirao na sastanku, biti će preveden na hrvatski jezik i naknadno prezentiran.

Inkluzivne metode multiplih inteligencija, problem-solving-a, gamifikacije, kreativnosti, emocionalne inteligencije, projektnog učenja i sl., metode su koje promovira spomenuti projekt, a u svrhu prevencije preranog napuštanja škole i povećanja razine usvojenog znanja i školskog uspjeha. Kao ključna paradigma ovog projekta koja je utkana u sve aktivnosti kojima se bavimo i inkluzivne metode koje promoviramo, nalazi se kreiranje jednakih uvjeta za SVE, jednakih prilika za sve učenike. Uz zakonski determiniranu inkluziju učenika koji prate nastavu po primjerenim programima, projektom se želi osvjestiti javnost da postoje učenici na koje je također potrebno obratiti pozornost, a to su učenici iz obitelji s nižim socio-ekonomskim statusom, manjinske skupine, učenici iz konfliktnih obitelji, učenici s psihičkim smetnjama uslijed nepovoljnih životnih situacija i sl., koje je potrebno dodatno osnažiti, potaknuti, motivirati da daju najbolje od sebe.

Multimodalnost u nastavi, kojom se nastavno gradivo prezentira u više modaliteta, stvara temelj za implementaciju koncepta multiplih inteligencija u razredu. Budući da nismo svi sazdani na isti način i ne posjedujemo svi iste talente i slabosti, potrebno je prilagoditi nastavni sadržaj na način, da nastavno gradivo postane lakše usvojivo i dostupnije SVIMA, dakle jednom mnoštvu “hodajućih kombinacija ljudskih vrsta inteligencija”, a to smo svi mi, tako i naši učenici. Partneri su se složili da je potrebno ponuditi nova znanja u školama i drugim institucijama, te da je apsolutno “na volju” obrazovnih djelatnika, koliko će ga uvažiti, prepoznati i usvojiti, a na kraju i primjeniti. Nadamo se, da će ponuđena nova znanja pronaći put do ostvarivanja svoje svrhe, a to je unaprjeđivanje učenja i postizanja individualnog maksimuma kod većine učenika, bez obzira radi li se o vulnerabilnim skupinama ili ne. S nadom u uspjeh usprkos nepovoljnim uvjetima u prvih godinu i 6 mjeseci tijekom trajanja projekta, želimo nam svima mnogo radnog elana, pozitive i ustrajnosti u poticanju unaprejđenja nastavne prakse, a s ciljem što boljeg školskog uspjeha i zadovoljstva učenika.

Lijepi pozdrav,

Vaša psihologinja

 

 

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Paola Medved   datum: 27. 5. 2021.

Tražilica



Oglasna ploča


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 3648117
Ovaj mjesec: 989
Danas: 6


Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju